Verzenden
Verzendkosten
Bestellingen vanaf €195,- worden gratis bezorgd.
Bestellingen onder €195,- worden voor €19,95 bezorgd.
In sommige gevallen wijken de bezorgkosten af. Dit wordt bij het product aangegeven.
Verzending kleine pakketten
Na ontvangst van uw betaling verzenden wij producten die op voorraad zijn zo spoedig mogelijk met PostNL. Bestellingen van kleine pakketten van o.a. stoelen (onder de 30 kilo) die voor 22:00 uur geplaatst en betaald zijn en waarvan alle producten op voorraad zijn worden dezelfde dag nog verstuurd, tenzij anders aangegeven. Met uitzondering van de week vooraf aan feestdagen, dan kan het zijn dat door extreme drukte de pakketten niet op tijd bij u aankomen. De track en Tracecode geeft inzicht in aankomst datum van uw bestelling. Indien u met bankoverschrijving betaalt verzenden wij de producten nadat het bedrag door ons is ontvangen.
Grote pakketten en pallets worden niet altijd de volgende dag geleverd
Grote pakketten en pallets worden op een doordeweekse dag bezorgd. Helaas biedt PostNL hier nog geen Track & Trace oplossing voor. Producten en bestellingen die te groot zijn voor PostNL worden op een doordeweekse dag bezorgd door DutchNed. Voor deze pakketten ontvangt u vooraf een e-mail waarmee u een bezorgdatum en tijdsindicatie kunt kiezen. Afhankelijk van de drukte kan dit meerdere dagen duren voor u het pakket in ontvangst kan nemen. De chauffeur is alleen, bij het afleveren van uw bestelling. Heb u een groot artikel besteld, zoals een tuintafel of loungeset? Dan is het heel fijn als u de chauffeur een handje kunt helpen.
Levertijd
De levertijd kan per product verschillen. Dit wordt aangegeven op de productpagina en in uw winkelwagen. De levertijd van uw bestelling wordt automatisch aangepast naar het product met de langste levertijd in de winkelwagen. Indien gewenst kunt u onze Klantenservice vragen naar de mogelijkheid tot deelleveringen.
Zending volgen
Zodra uw bestelling verwerkt en ingepakt is ontvangt u een e-mail met Track & Trace code, waarmee u uw PostNL pakket kunt volgen. Dit geldt helaas niet voor grote pakketten of grote verzendingen via DutchNed. Zie de informatie onder 'grote pakketten'.
Bezorging
Onze ervaring is dat in 98% van de door ons verzonden pakketten ook daadwerkelijk de volgende dag door PostNL bezorgd wordt. Het kan echter voorkomen dat de producten een dag later worden aangeboden, of indien uw bestelling uit twee delen bestaat, uw levering over twee dagen verdeeld wordt. Dit hangt af van de grootte van uw bestelling en de omvang van de pakketten.
Niet thuis
U krijgt altijd een track en tracecode, of een bericht van de vervoerder dat ze er aankomen.
Bent u niet thuis? Dan bieden ze het pakket de eerstvolgende werkdag nogmaals bij u aan. Bent u de tweede bezorgpoging ook niet thuis? Dan wordt uw bestelling naar een PostNL afhaalpunt bij u in de buurt gebracht. En anders naar ons terug gestuurd. Mocht dit het geval zijn, dan zullen de nieuwe verzendkosten voor uw rekening zijn.
Afwijkend bezorgadres
Mogelijk wijkt uw bezorgadres af van het factuuradres. Dit kunt u aangeven bij de afronding van uw bestelling.
Verkeerd bezorgadres
Geeft u een foutief bezorgadres op, dan komt het pakket bij ons terug. Voor het opnieuw verzenden van uw bestelling brengen wij 14,95 in rekening.
Bestelling afhalen
Het is ook mogelijk om uw bestelling af te halen. Dit kunt u aangeven bij de afronding van uw bestelling.
Eilanden
Voor PostNL pakketten gelden geen uitzonderingen voor bezorging op de Nederlandse eilanden. Grote tuinmeubels leveren we alleen in overleg en tegen een extra vergoeding.
Leveringen België
Wij leveren ook in België. Maar alleen in Nederlandstallig België. Hieronder de map tot waar wij bezorgen.
Wij bezorgen tot de rode streep. Wel is het mogelijk dat wij leveren op een adres in het Nederlandstallig België en dat u dan zelf transport regelt naar de eindbestemming.
Heeft u vragen?
Wij beantwoorden ze graag. Neem gerust contact met ons op.